Skip to content

Blå ränder

5 februari, 2011
tags: ,

I måndags använde jag ett par strumpbyxor som jag köpte på mellandagsrean på HM. Det är en bomullsblandning, och materialet är förvånansvärt finmaskigt och elastiskt med tanke på priset. Jag gillar resåren i midjan, det är grenkil, och tåsömmen stör inte så mycket. Och jag är väldigt förtjust i ränderna. Ett mycket bra köp! Här med mina nya kängor.

 

One Comment leave one →
  1. Jullan permalink
    8 februari, 2011 23:04

    Hej! Kan du ta fler bilder på varje outfit, tänkte så man får se lite olika vinklar. Och gärna utan skor så ser man om det är bra förstärkning vid tårna?

    Mvh Jullan

Kommentera

