Skip to content

Konsertstrumpor

28 november, 2010

Igår hade vi konsert med Renhornen! Jag invigde de svarta strumpbyxorna som jag köpte på Twilfit förra månaden. Förut har jag ofta haft billiga strumpbyxor från HM, och det brukar ändå se ganska bra ut om dom är nya. Problemet har varit att dom gärna har skjutsat ner, och det är inte så kul när man står på scen…

Den här gången blev i stället dom här, som är i 60 denier med extra lycra. Jag tog en storlek större än vad jag brukar, och dom är verkligen tillräckligt långa och täckande. Men satt ändå snyggt runt fotlederna och så! Dock var linningen trots den större storleken lite för trång, och ville gärna rulla ihop sig på ett obekvämt sätt. Dom är rätt så glansiga, och det gillar jag. Särskilt på Renhornskonserter. Det verkar också som att materialet tål en del utan att bli streckiga eller så. Och framför allt: dom höll sig uppe bra under hela konserten!

One Comment leave one →
  1. 21 juni, 2011 05:22

    Ja dom ser verkligen sköna och snygga ut .

Kommentera

