Skip to content

Svarta feststrumpor

13 november, 2010

Igår invigde jag ett par strumpor som jag köpte på Twilfit för ett tag sen. Riktiga feststrumpor, tycker jag! På många sätt liknar dom tätstickade mönstrade nätstrumpor, utan några lösa trådar på insidan av mönstret. Dom är rätt så sköna, men midjan är väldigt hög och linningen vill gärna rulla ner. Men jag kände mig riktigt snygg i dom! Hoppas att dom håller sig fina efter tvätt också, men det tror jag faktiskt att dom gör.

3 kommentarer leave one →
  1. 14 november, 2010 21:05

    Hej!

    Vilka fina bilder du visar upp!

    Kolla in http://www.snyggastrumpbyxor.se

    Hoppas du hittar ngt som faller dig i smaken!

    MVH
    Sara

  2. 15 november, 2010 23:30

    Oh, de var tjusiga! Kul att det var lite andra blommor också än de rätt så vanliga rosorna på andra blommiga strumpbyxor. Jag får nog titta inom Twilfit snart..

  3. 22 december, 2010 14:34

    Stilige strumpbyxor! :)

Kommentera

