Skip to content

Dagens over the knees

20 september, 2010

Nu har det blivit för kallt för att ha over-knees över bara ben, så idag hade jag ett par svarta leggings under. Leggingsen kommer från HM, ett ganska billigt två-pack i typ 60 den som fyller ändamålet – att vara under andra strumpor – tills dess att dom blir för slitna. Det är bra resår nertill och helt okej upptill, men minus för dålig kvalitet och ingen grenkil. Jag tycker att det ofta är helt perfekt med leggings till sånt här, eftersom det blir varmare och mer påklätt samtidigt som det inte blir tjockt eller obekvämt vid foten, som det kan bli med strumpbyxor under.

De grönrutiga over-kneesen från Åhléns har jag skrivit om förut, och jag har dom även i brunt. Eftersom det är akryl (tror jag) är dom trevligt varma, men av någon anledning går trådarna lätt sönder så att det blir hål mellan rutorna. Dom håller sig över knäna eller lite högre med leggings under, men när jag vill ha dom ännu högre upp använder jag vanthållare.

No comments yet

Kommentera

