Skip to content

Rabatt på StrumpbyxorOnline.se!

19 juli, 2010

Det har öppnat en ny svensk strumpbutik på nätet – StrumpbyxorOnline.se! Dom har massor av riktigt bra märken, som till exempel Oroblu, Falke och Bleuforet, och dessutom är det fri frakt!

Till råga på allt har dom frågat om jag vill vara testpilot! Jag känner mig plötsligt som en riktig bloggare, trots att det har blivit så lite i sommar.

Just nu ger StrumpbyxorOnline.se er alla 20 % rabatt på första köpet! Uppge bara rabattkoden FINFIN. Då kan man till exempel köpa världens bästa bomullssteps (enligt min mamma), Falkes Family Step, för bara ca 70 kronor. Mycket bättre, om än några gånger dyrare, än dom jag skrev om senast!

Kommentera

