Skip to content

Super Dreamy Stockings

1 februari, 2010

När jag beställde strumpor från Sock Dreams köpte jag bland annat dom här extra underbara Super Dreamy Stockings. Och jag skulle gärna köpa fler!

Mina Super Dreamy Stockings

Här har jag dom över ett par vanliga svarta strumpbyxor. Dom är lika långa som hela benet och riktigt varma! Tyvärr stannar dom ogärna uppe utan någon slags strumpeband eller lite strävare leggings eller strumpbyxor under. Garnet är lite ojämnt i både strukturen och färgen, vilket gör att varje par är unikt!

6 kommentarer leave one →
  1. 1 februari, 2010 23:16

    Oj vad härliga de ser ut. Jag gillar verkligen färgen. :)

  2. 2 februari, 2010 10:10

    Har du något tips för att få höga strumpor att sitta uppe? Jag har många par knästrumpor som vägrar sitta kvar utan skrollar ner till ankeln efetr 5 minuter. och till knäna kan man ju inte ha strumpebandshållare?

  3. 2 februari, 2010 14:22

    De ser jättemysiga ut!

  4. Tina permalink
    2 februari, 2010 17:42

    Tror att jag gillar de här bäst, de var så mysiga färger. Kikade på sock dreams hemsida och tyckte att dessa också var super: http://www.sockdreams.com/_shop/pages/accessories_detail_ProductID_1380.php

Trackbacks

  1. Hosta och nys
  2. En helt vanlig askonsdag « Josefin-fin-fin

Kommentera

